Klacht Zinzi: Geen garantie op zilveren oorbel gekregen

Carla

Ik kocht eind juli 2014 bij juwelier Bob Langendam, Stadhoudersweg 105a/107d, 3039 ED Rotterdam een paar Zinzi oorbellen bestelno. ZIO769. Direct al bij het indoen klikte de ene sluiting niet goed in het \'houdertje\' (ik weet niet hoe ik dat kleine openingetje waar het haakje in klikt moet noemen). Direct terug naar de winkel. Men raadde mij aan het dunne zilveren haakje wat te verbuigen. De mevrouw van de winkel deed het voor en toen sloot het weer goed. Dit probleem deed zich vaak voor. Het zilveren haakje is dermate zwak dat het bij het in- en uit doen steeds verbuigt. Nu is het dus afgebroken. Ik bracht het terug naar de winkel. De juwelier belde mij terug met de mededeling dat er een vervangende oorbel 25 euro kostte. Ik heb zelf contact met Zinzi opgenomen en e.e.a. uitgelegd en garantie geclaimd. Tot twee maal toe werd mij meegedeeld dat op breuk geen garantie wordt gegeven. Ik vind dat dit een constructiefout betreft, mede omdat het direct na aankoop al fout ging.

Onder garantie een nieuwe oorbel (dus zonder kosten) of het betaalde bedrag terug.

Wij vinden dat Zinzi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?