Klacht Zitmaxx meubelen: Arrogante ballen, beschadigde bank ontvangen, wordt uitgemaakt voor leugenaar

Roshni Kanhai

1. Ik moet ze per se bellen om hun te herinneren dat ze de bank moeten opsturen
2. Bij levering een beschadigde bank ontvangen. Dit wordt door zitmaxx op de fabrikant geschoven.
3. Er wordt mij een bod voorgedaan, 100 euro ontvangen en de beschadigde bank houden of een nieuw rugelement ontvangen
4. Het rugelement zou in week 15 bij mij thuis worden geleverd.
5. Eind week 18 besluit ik te bellen om te vragen waar mijn nieuwe rugelement blijft. Krijg ik te horen dat er een hoes komt en dat ik die zelf maar moet instaleren.
6. Begin week 19 word ik voor leugenaar uitgemaakt door zitmaxx omdat ze blijkbaar nooit een rugelement hebben beloofd. (Ik heb zwart op wit staan dat ik een nieuw rugelement zou krijgen). En ze hebben nooit gezegd dat ik dit zelf moest instaleren. Maar er zou een meubelmaker komen met de hoes. Dat is knap aangezien ik net tijdens het bellen de hoes heb ontvangen.

Ze zijn super arrogant, maken je zo uit voor leugenaar als dit ze uitkomt, je moet zelf achter je gekochte product zitten anders blijft het voor eeuwig in hun magazijn staan.
Ik heb gevraagd of ik mijn telefoongesprek zwart op wit via de mail zou krijgen. Maar ik zit nog steeds daarop te wachten.
Alhoewel, ookal zou het zwart op wit staan, dan boeit het ze ook niet.

Dat ze zich houden aan hun afspraak. Een excuses zou ook fijn zijn.

Zitmaxx meubelen
    Beste Roshni en Niermala Kanhai, bedankt voor je berichtje. Wij doen ons uiterste best om de meubels helemaal naar wens te leveren, maar helaas bleek dat de bank bij levering een schade had. Natuurlijk lossen we dat graag voor je op en bieden we je graag de beste en de snelste oplossing. Om deze reden gaan wij altijd in gesprek met onze leverancier hierover. Wij hebben je dezelfde week nog geïnformeerd dat er een nieuwe hoes in bestelling stond. Per abuis heeft onze servicemedewerkster inderdaad verteld dat dit een rugelement betrof, echter hebben we je ook telefonisch uitgelegd dat dit helaas een foutje was en het alleen de hoes betrof. Onze excuses voor deze miscommunicatie. Nadat de rughoes bij ons is geleverd, heeft ons magazijn de hoes direct naar je opgestuurd. Dit is de snelste manier om je te kunnen helpen, omdat wij werken met externe servicemonteurs. Zoals je weet, zal je deze week nog gebeld worden door de servicemonteur voor een afspraak om de hoes te komen vervangen. Wij willen je graag onze excuses aanbieden voor het ongemak en wij wensen je heel veel plezier met de mooie bank!

Roshni Kanhai
Ze willen maar niet toegeven dat ik, nog 10x moest bellen om te vragen wanneer ze alles moesten opsturen. Maar ik ben er klaar mee, ik wacht nu op de service monteurs en als ik daarover niet tevreden ben, kunt u mij hier weer vinden :)

Ook een klacht indienen over Zitmaxx meubelen?