Klacht Zitmaxx meubelen: Beschadigde bank binnen wacht 3 maand op reparatie word maar aan lijntje gehouden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348404
Gebruiker
Oussamaghardi
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een hoekbank besteld ik beschadigd geleverd is een monteur bij geweest die heeft stuk stof uit de bank gesneden om Nieuwe stof te bestellen en de bank opnieuw te bekleden ik krijg in december bericht dat de stof die week nog binnen zou komen was vertraging in verband met feestdagen oké week 5/6 zou die komen we zitten nu in week 6 heb gebeld en zou nog niet binnen zijn kijk ook mail dat die week 7/8 zou binnen komen word maar aan het lijntje gehouden dat gevoel heb ik zit nu ongeveer 3 maand te wachten

De oplossing

Ik wil compensatie

3 reacties

  1. Auteur
    Zitmaxx meubelen
    Datum
    Beste O. Ghardi, bedankt voor je berichtje. Wat vervelend om te horen dat je bank beschadigd is geleverd en de levering van de nieuwe hoes is vertraagd. Wij hebben je een mailtje gestuurd met de indicatie van de levering, we willen je vriendelijk vragen daarop te reageren. Dan gaan we voor je kijken wat we voor je kunnen betekenen. Onze excuses voor het ongemak!
  2. Auteur
    Oussamaghardi
    Datum
    Ik heb er weinig vertrouwen in want jullie geven me nu voor de 2e keer indicatie week 7/8 en ik moet er elke keer achter aan bellen of mailen. Ik kreeg 12 december een mail dat de leverancier had laten weten dat die de week erop bij jullie binnen zou komen. Dan vind ik het wel heel apart dat die dat eerst laat weten en daarna ineens een enorme lange vertraging is van bijna 2 maand? Ik wil nu graag duidelijkheid want ik zit nu met een bank waar een heel groot stuk stof ook nog eens uit is, ik vind dit geen service.
  3. Auteur
    Zitmaxx meubelen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste O. Ghardi, bedankt voor je reactie. We begrijpen dat het een heel vervelende situatie is. We willen je nogmaals vriendelijk vragen om te reageren op onze mail, dan gaan we via het mailcontact uitzoeken wat we voor je kunnen betekenen. We zien je mail graag tegemoet!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oussamaghardi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen aangeboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zitmaxx meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen