Klacht Zitmaxx meubelen: Deel bestelling niet leverbaar en deel veel te laat

RD

Ik heb op 12 oktober 2018 een koopovereenkomst afgesloten order 6108447. Bestelling in de winkel van eetttafel, salontafel, eetbank en eetstoelen. Met de belofte dat de eettafel en salontafel op 1 december geleverd zouden worden. De salontafel was op voorraad en de eettafel had een levertijd van 3 a 4 weken. De eetbank en eetstoelen zouden pas na de feestdagen binnen komen, geen probleem. Nu blijkt, nadat we zelf gebeld hebben, dat de salontafel niet meer leverbaar is en de eettafel er ook nog niet is.
Zitmaxx zegt de eetttafel te leveren zodra die binnenkort, maar zeker pas na kerst
En misschien wel januari. Zij bieden geen passende oplossing en volgens de algemene voorwaarden zouden we ook een schadevergoeding moeten krijgen voor het niet te leveren product en het te laat geleverde product.

Passende oplossing, eettafel leveren uiterlijk 10 december zoals in de voorwaarden staat en schadevergoeding niet geleverde artikel en te laat te leveren product.

RD
    Contact gehad met klantenservice. Mail verstuurd naar afdeling verkoop. Graag reactie op die mail zsm
    Zitmaxx meubelen
    Beste R. Hercules, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat de salontafel niet meer leverbaar is en daarnaast de levering van de eettafel is uitgelopen. Wij verkopen je graag mooie meubels en leveren deze natuurlijk graag op tijd. Gelukkig gaat dit bijna altijd goed maar helaas is dit bij jouw order niet gelukt. Inmiddels heb je als het goed is een mailtje ontvangen van ons waarin wij je een compensatie aanbieden voor de vervelende situatie! Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Ook een klacht indienen over Zitmaxx meubelen?