Opgelost door Zitmaxx meubelen: Foutieve levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 160566
Gebruiker
Schut
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar bij zitmaxx ter aar 2 eetkamerstoelen, een eetkamerbank en een bank gekocht. Alles prima en naar wens. Wij besloten om toch nog 1 extra eetkamerstoel bij te bestellen. Dit gedaan per email. De order van de 2 eerste stoelen en bank bijgevoegd zodat we precies dezelfde stoel extra zouden bestellen. In eerste instantie ging dit toch mis. Op de bestelbevestiging stond de verkeerde stoelpoot. Gemaild en het zou gecorrigeerd worden. Qua prijs heeft zitmaxx de bestelling inderdaad gecorrigeerd ( de rvs mat poot kent een toeslag). Wij hebben echter tch de verkeerde stoel ontvangen. Deze stoel heeft een glanzende rvs poot met lasblus terwijl wij heel duidelijk een matte rvs poot hebben besteld. Foto's gemaakt en het probleem bij zitmaxx gemeld. Klantenservice bekijkt de foto's en beweerd dat het gewoon gaat om kleurverschil. De lasblus wordt genegeerd. Wij zijn van mening dat het hier niet gaat om kleurverschil maar de verkeerde poot. Glanzend ipv mat.

De oplossing

De juiste stoelpoot onder de stoel zoals besteld. Mat ipv glans. Daarnaast ook graag een poot zonder lasblus.

2 reacties

  1. Auteur
    Zitmaxx meubelen
    Datum
    Beste Wouter, bedankt voor je reactie. Fijn dat de eetkamerbank en de eetstoelen die je al een poosje thuis hebt staan bevallen. De eetstoel die is bijbesteld is geleverd zoals we hadden afgesproken met een RVS matte poot. Bij RVS kan er altijd wat kleurverschil ontstaan. Omdat er in verband met de lasblus in het metaal toch een nieuw frame geleverd moet worden bestaat de kans dat de RVS matte kleur dichter bij de kleur komt van de eetkamerbank en eetstoelen die je al hebt staan. Mocht je nog vragen hebben mag je altijd contact opnemen met de klantenservice.
  2. Auteur
    Schut
    Datum
    Een nieuw frame verhelpt onze klacht aangezien de zitting verder in orde is. Ben wel benieuwd hoe het frame vervangen gaat worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schut
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zitmaxx meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen