Opgelost door Zitmaxx meubelen: het bedrijf weigert de bank te vervangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 608375
Gebruiker
bekerwater?53/zonneschijn
Datum
2 reacties

Details

Klacht

mijn klacht is dat een bank heb gekocht bij zitmaxx met twee ongelijke leuningen daardoor zit het kussen ook niet goed op zijn plaats.Rugleuning zit ook niet goed. Het bedrijf zegt nu dat het een handgemaakte bank is en dat er daardoor een marge van 3 cm in mag zitten. Ben hier van tevoren niet over ingelicht.

Gewenste oplossing

dat ik een goed bankstel krijg.
Geboden oplossing
Moet eerst de bank 5 maanden gebruiken en dan komt het onafhankelijke bureau (hoop ik ) in orde maken.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Zitmaxx meubelen
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    bekerwater?53/zonneschijn
    Datum
    Zitmaxx stuurt nu een onafhankelijk bureau om te kijken hoe het werkelijk is.A.s woensdag komt dit onafhankelijke bureau de situatie bekijken en zo mogelijk de problemen oplossen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zitmaxx meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen