Klacht Zitmaxx meubelen: Lange levertijd lamp

Klachtnummer
# 292549
Gebruiker
Derya76
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een dure lamp besteld, levertijd langer dan vermeld staat, werd hierover niet ingelicht, zelf 2 maal gebeld, de beloftes zijn niet nagekomen. Wacht nog steeds op de lamp. Ik heb in mijn leven nog nooit zo een onprofessioneel zooitje aan de telefoon gehad, ik zou zeggen tegen de mensen van zitmaxx die in het management zitten bel zelf een keer als klant en hoort u zelf maar aan wat u daar heeft zittten!

De oplossing

Duidelijkheid over de levering

2 reacties

  1. Auteur
    Zitmaxx meubelen
    Datum
    Beste Derya76, bedankt voor je melding! Graag ontvangen wij je ordernummer of postcode + huisnummer om te kijken wat er aan de hand is. Alvast bedankt.
  2. Auteur
    Zitmaxx meubelen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Derya Tokgoz, onze excuses voor de uitloop van de levertijd! Door productie problemen blij de leverancier is de levertijd inderdaad erg uitgelopen. Volgens onze leverancier komt de lamp in week 9 (volgende week) bij ons binnen. Nogmaals excuses voor de uitloop.

Ook een klacht indienen over Zitmaxx meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen