Klacht Zitmaxx meubelen: Slechts service en geen begrip voor de klant

Bea Schoenmakers

Wij wachten nu bijna 19 weken op onze meubels. Besteld 11 november. 10 tot 12 weken levertijd werd gezegd. Na 10 weken gaan bellen (week 4) toen werd verteld dat het nog eens 10 weken ging duren. Werd allemaal heel normaal gevonden. Niemand die enige moeite nam om iets voor te stellen als compensatie. Uitei gelijk 2% compensatie gekregen en daarmee was alles afgedaan. Nu na 18 weken dacht ik ik ga maar weer eens bellen of er al iets bekend is. Afgelopen dinsdag gebeld maar de fabrikant wist nog niets. Gevraagd of het uitgezocht kon worden. Als u dat wilt was het antwoord pfffffc. Ja dat wil ik heel graag. Ik zou teruggebeld worden. Weer niet gebeurd. Vandaag wederom gebeld, boos dit keer. Maar de fabrikant kan nog geen leverdatum doorgeven. Nu zijn wij er dus echt klaar mee. Deze slechte service is niet normaal. En het interesseert de mensen op de afdeling verkoop ook echt niet. Zaterdag gaan we langs voor een goede oplossing of annulering van onze order. Zo jammer dit. Het machteloze gevoel dat mensen je niet begrijpen en echt maling aan je hebben is zo vervelend. Nooit meer iets kopen bij Zitmaxx

Zitmaxx meubelen
    Beste Bea Schoenmakers,
    Bedankt voor je review, fijn dat je zo tevreden bent met de inzet van onze collega. We betreuren dat de levering van de meubels vertraagd was en dat je dit gevoel aan je bestelling hebt overgehouden. We streven ernaar alles te leveren binnen de levertijd, en het liefst natuurlijk nog sneller. We willen graag alles op alles zetten om de wensen van de klant centraal te stellen. Gelukkig is het probleem met jouw levering inmiddels opgelost. Verschillende collega's zijn intensief met onze leverancier in gesprek geweest om de meubels zo spoedig mogelijk bij ons binnen te krijgen, helaas heeft dit alsnog vertraging opgeleverd. Toen de meubels bij ons binnen waren hebben we deze de volgende dag bij je thuis afgeleverd. Omdat we de situatie zo vervelend vinden hebben we je een financiële compensatie aangeboden en een bloemetje naar je opgestuurd. Het bloemetje heb je misschien nog niet ontvangen, maar deze is zeker onderweg. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met de meubels!

Ook een klacht indienen over Zitmaxx meubelen?