Klacht Zitmaxx meubelen: Totaal geen communicatie naar mij omtrent mijn bestelling dat veel te laat geleverd wordt
Details
De klacht
5 november 2017 een hoekbank besteld bij zitmaxx met de veronderstelling dat ik mijn bank net voor of net na oud en nieuw zou hebben, levertijd was tussen 6 a 10 weken. een aantal weken verder) eerst krijg ik te horen dat het in de week van 22 januari geleverd gaat worden, vervolgens de week erop, week van 29 januari. Ik vanmorgen er weer achter aan gebeld en krijg nu te horen dat de bank waarschijnlijk volgende week binnen komt. Dan ben je inmiddels al 14 weken verder. Heb aangegeven dat ik verjaardagen heb en of het ook met een spoedje kan want ik kan mijn visite niet op tuinstoelen laten zitten en op kratjes bier of wat dan ook. Ben in al die weken geeneen keer geïnformeerd over de status van mijn bank. Alles moet van mij komen. Dat terwijl ik de bank al geheel heb betaald. Vindt dit nu wel erg lang duren zo en wil dat de bank zsm geleverd wordt. Dit zijn slechte handelswijze.De oplossing
Korting en de bezorgingskosten van €50,- retour!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.