Klacht Zitmaxx meubelen: Vier maanden te laat

Daniel

Hadden wij geweten dat we zo lang moesten wachten op de bank en al dat wat er bij komt, dan hadden we nooit de aankoop bij Zitmaxx gedaan.

Eind september hebben wij de order geplaatst, met een wijziging op 3 oktober 2020. Wij zouden eind December de bank geleverd krijgen. Op 26 februari hebben wij pas de bank geleverd gekregen. Twee maanden later dus.

Op 26 februari heb ik aangegeven dat de zitkussens niet juist zijn.

Het is nu 4 Mei en het is er nog niet. Weer 2 maanden later. In totaal 4 maanden later. Hoe gaat Zitmaxx dit rechtzetten?

Ik zal even mijn situatie schetsen. Mijn vriendin en ik verwachten in de komende weken een kind, willen graag rust in huis en hadden graag ons huisje in orde willen hebben voor die tijd.

Het enige resterende zijn de zitkussens. De vertraging levert onnodige stress op bij ons, vergeet niet de tijd die wij hebben geïnvesteerd en die niet meer terug te draaien is.

Wij moeten de bank nog impregneren, maar dat gaat niet als ons kind er is natuurlijk.

Ik wil u hartelijk danken voor de stress die ons dit oplevert.

Een snelle levering van de resterende zitkussens en een compensatie voor de 4 maanden te laat.l

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Zitmaxx meubelen?