Klacht Zitzakvoordeel.nl: Order not delivered.

Klachtnummer
# 476219
Gebruiker
Nand
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I had ordered bean bags ([Bestelling #15379] (2 mei 2020)) from the above online store and still haven't received the products or the refund. The above emails are unresponsive and its been a while and I have not have had any contacts with the company. Please help

Regards
Nand

De oplossing

I want the order to be delivered or my money to be refunded.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zitzakvoordeel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zitzakvoordeel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen