Klacht Zjubi: Hotelgroup

Klachtnummer
# 25418
Gebruiker
Parwaneh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb volgens zjubi in februari 2012 een hotelgroup aangevraagd , en kreeg in maart een herinnering dat het betaald moest worden. Ik heb daarna 1 van Uw medewerksers gesproken, en moest een opzeg brief sturen samen met de kaart van hotelgroup , wat ik dus heb gedaan. Nu krijg ik dus weet een brief dat ik het alsnog moet betalen . Ik had wee telefonisch contact opgenomen met 1 van uw medewerkers, en ze deed heel onbeschoft , vertelde dat ik MOET betalen en hing op zonder mij uit te laten praten!

De oplossing

Ik wil alsnog het opzeg toestemming want ik heb gedaan wat er gevraagd werd , het is niet mijn schuld dat het niet binnen is gekomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zjubi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen