Klacht Zjubi: inschrijving hotelgroup

Klachtnummer
# 40111
Gebruiker
cees155
Datum
0 reacties

Details

Klacht

in april ontving ik een schrijven of ik even dik 153 euro wilde betalen voor een hotelgroup lidmaatschap dat overgenomen zou ziin door zjubi, maar ik weet van niets.
ik heb daarop gereageerd dat ik van niets wist en dat ik niet van plan was om te betalen ,nu krijg ik weer een aanmaning om te betalen doe ik dit niet zullen ze dit van mijn rekening afschrijven wat doe ik hier tegen

Gewenste oplossing

weet van niets dus dit moet stoppen en ik wil niet betalen .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zjubi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen