Klacht Zjubi: ongevraagd nieuwe kaart, automatische incasso Hotelgoldcard

Klachtnummer
# 25095
Gebruiker
gigichanel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een Hotelgoldcard die ik reeds sinds 2011 probeer op te zeggen.
Helaas heb ik bij inschrijving automatische incasso verleend.
Opnieuw in januari een aangetekende opzegging verstuurd aan Hotelgoldcard.
Ontving nu, 22 maart een schrijven van Zjubi met mededeling dat zij de Hotelg.C hebben overgenomen en mij dus de nieuwe kaart sturen.
Na vele telefoontjes eidelijk contact gehad. Ben zeer onbeschoft te woord gestaan en 2 gesprekken zijn door de medewerker verbroken.
Mijn klacht is dus ook niet genoteerd , daar naar mijn gegevens niet is gevraagd.
Heb 7 april een aangetekende brief verstuurd welke vandaag is terug gekomen met mededeling adres onbekend.
Naar mijn idee riekt dit naar oplichting. Wat te doen ??

De oplossing

Ik zou graag een bevestiging ontvangen dat ik uit het klantenbestand ben verwijderd , dus GEEN overeenkomst/contract heb met noch Zjubi, noch Hotelgoldcard en de incasso niet zal plaats vinden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zjubi?