Klacht Zjubi: ongevraagd zjubi toegestuurd

Klachtnummer
# 25297
Gebruiker
henny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik krijg ongevraagd in de post de zjubi hotel kaart ik heb ze reeds hier over benaderd maar nu krijg ik ineens een rekening gepresenteerd van 153.95 !! terwijl ik helemaal geen lid ben ..!! en dit ook niet wil worden ..ik heb reeds hetzelfde gehad met de hotelbon die ik ook ongevraagd kreeg klaarblijkelijk heeft zjubi dat overgenomen
en na maanden strijden met de hotelbon begint hetzelfde nu weer met zjubi !
ik wil en zal nooit lid worden van zoiets . heb ook nergens voor getekent etc
maar ze blijven het sturen !

De oplossing

dat ik uit hun systeem word verwijderd en niet meer word lastig gevallen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zjubi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen