Klacht Zjubi: ongevraagde jaarkaart van Zjubi toegestuurd gekregen, bedrijf gebruikt onrechtmatige incasso's

Klachtnummer
# 39556
Gebruiker
Carolina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks brieven met de mededeling dat het een niet gesloten overeenkomst betreft (via aangetekende brief), telefoontjes naar klantenservice (wordt niet opgenomen of het bandje stopt en de verbinding wordt verbroken) en het storneren van mijn geld (wat onrechtmatig via een automatische incasso door Zjubi is afgeschreven) weer een brief gekregen of ik maar wil betalen.
Eerste keer is er geind door Loyalty in/motion b.v rek.nr. 45.55.40.195, nu moet ik betalen op ING 5123765.
Ik heb ondertussen ook al contact gehad met Consuwijzer en de fraudehelpdesk.
Ben deze aquisitiefraude goed zat.

De oplossing

Wil een brief dat er inderdaad geen overeenkomst is gesloten en nooit meer wat van ze horen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zjubi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen