Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Zjubi: onterecht geld afgeschreven
Details
Klacht
Vorig jaar kwam ik erachter dat er geld geïncasseerd werd van een of andere hotelbon toestand. nooit toestemming gegeven voor een incasso... Terug gekeken in de digitale afschriften en blijkt dat ze dit al een paar jaar doen. Balen als een stekker, want ik zou dat geld dus nooit meer terug zien.Ik kwam erachter doordat ik dit op mijn afschriften zag. Ik heb zelfs nooit post of een pas of goldcard (zoals ze het blijkbaar noemen) gehad.
geld laten storneren van dat jaar en gebeld om alles wat we zogenaamd aan abonnementen hadden op te zeggen.
Opgelost dacht ik, zonde van het geld van voorgaande jaren, maar eigen schuld zou ik beter moeten checken!
Vervolgens zie ik net dat er maarliefst 2x een bedrag afgeschreven is, vanuit Zjubi.
Gebeld naar Zjubi, willen ze wel alles opzeggen maar zullen ze toch nog een factuur sturen van 70 euro aan kosten die ze gemaakt hebben?!?!? WAAATTTT!
Diefstal is het.
Dit zal nog een staartje krijgen vermoed ik!
Gewenste oplossing
- geld terug van de jaren dat ze onterecht geïncasseerd hebben- excuses
- vervallen van rekening die ze nog zullen sturen
- verwijderen van al onze persoonlijke gegevens
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.