Klacht Zjubi: onterecht geld van rekening af geschreven

ronni3

Per toeval zagen wij dat er in opdracht van ZJUBI door LOYALTY IN MOTION BV geld van de rekening was gehaald.
3 keer over rond de 50 euro in 1 maand(juli 2013),
Zonder dat wij daar toestemming voor hebben gegeven, sterker nog wij hebben nog nooit van deze bedrijven gehoord, laat staan wat besteld of iets dergelijks.
Ik vind het dus vreemd dat zij dan zo geld af kunnen boeken(misschien identiteit fraude of valsheid in geschrifte door deze bedrijven?)
Ik ben dagen bezig geweest om in contact te komen met deze bedrijven.
Bij de eerst genoemde kom je in een wacht box met de melding dat je de eerst volgende bent maar na een half uur houd ik het voor gezien want volgens mij is dat ook gewoon een manier van geld innen van niets vermoedende mensen(0900 nummer).
Bij het andere bedrijf gaat de telefoon over maar word er gewoon niet opgenomen.
Ik kan dus geen informatie krijgen over hoe en wat.
Ik heb ook nog een mail gestuurd via hun site maar tot op heden niks terug gehad.
Graag info.

Informatie over waarom er geld, en hoe het kan dat er geld van de rekening is gehaald zonder toestemming van ons.
En graag excuus voor de gedane zaken want het geld hebben wij op tijd terug kunnen boeken, en hebben dus geen schade geleden.

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zjubi?