Klacht Zjubi: Onterecht/ongevraagd abonnement Zjubi

Nessea

Onverwacht kregen wij een factuur van Zjubi over een abonnement waar wij ons helemaal niet voor aangemeld hebben dan wel iets van ondertekend hebben. Vervolgens kwam er een herinnering, een incasso bureau MKBusiness herinnering en een aanmaning van ze.
Contact krijgen met Zjubi is tot op heden niet gelukt, telefonisch meerdere keren tot een half uur aan de lijn gezeten, mailings gestuurd zonder reactie van Zjubi, zelfs een aangetekende brief werd terug gestuurd met de vermelding van postnl dat het adres niet bestaat.
Contact met MKBusiness verhaal voorgelegd, alle info en stukken opgestuurd waarna de reactie kwam het zelf met Zjubi op te lossen en zij graag een bewijs tegemoet zien waaruit blijkt dat ze het dossier kunnen sluiten. Tot die tijd blijft het incassotraject open en dienen we de vordering te voldoen.

Daar ben ik het niet mee eens en gezien de vele klachten over eenzelfde probleem moet er toch ergens iets aan te doen zijn.

Ten eerste het intrekken van de factuur en alle kosten die er via het incassobureau bij komen. Waarbij wij uit het systeem van Zjubi gehaald worden en niets meer met ze te maken wil hebben!!!
Graag zien wij ook een vergoeding voor de vele telefoonkosten van het bellen naar Zjubi en MKBusiness en tevens de aangetekende post die naar Zjubi verstuurd is.

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zjubi?