Klacht Zjubi: onterechte afschrijving

Klachtnummer
# 51937
Gebruiker
Toekomst66
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2012 heb ik mij al afgemeld bij de voorganger van Zjubi en nu schrijven ze sinds dit jaar weer een bedrag van 70 euro af van mijn bankrekening. Wat kan ik hier tegen doen?

De oplossing

Ik wil dat ze niets meer van mijn rekening afschrijven en mijn opzegging respecteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zjubi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen