Klacht Zjubi: onterechte factuur ontvangen

Klachtnummer
# 25350
Gebruiker
marion
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar van Hotelgroup een telefoontje gehad met daarop de vraag of ik een Hotelgoldkaart wilde hebben. Dat wilde ik wel en heb daarin een bandje ingesproken. Veel later (ik heb het heel druk) heb ik mijn bankrekening gecontroleerd daarin stond het bedrag 2 keer afgeschreven, hotelgroup geprobeerd te bellen, het telefoonummer gevonden, ze hingen direct op. Ik heb nooit een pakket ontvangen met daarin een goldkaart. Naar de bank gegaan en gevraagd of ze het konden retourneren maar dat ging niet ik moest het bedrijf benaderen. Het toen maar laten zitten. Twee weken terug ontving ik een brief met aanmelding van Zjubi en een acceptgiro kaart van €153,95 Ik heb dit weggegooid. Een mevrouw van klantenservice belde mij om te vragen of ik een automatische betaling wilde doen voor dit bedrag! Ik heb uiteraard dit verhaal benoemd en zij kon er niets aan doen vertelde ze. Nu heb ik een herinnering ontvangen. Ik ga deze niet betalen. €300 armer en nooit iets ontvangen

De oplossing

Voor mij zou de gewenste oplossing zijn , het terugbetalen van €300,00 en mij niet meer lastig vallen met post, facturen enz.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zjubi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen