Klacht Zjubi: Wederom ongevraagd abonnement aanbod en onbereikbaar

Klachtnummer
# 40865
Gebruiker
Estheranholts
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na vorig jaar heel veel gedoe over een zogenaamd abonnement, presteert het bedrijf het om gewoon opnieuw een abonnement aan te smeren. Email gestuurd (niet zo vriendelijk), maar wederom geen reactie. Klantenservice gebeld en een uur aan de telefoon gehangen waarin gemeld wordt dat alle medewerkers (let op meervoud) in gesprek zijn en dat er nog 1 wachtende voor mij is.
In het abonnement dat ze aan proberen te smeren, staat ook, dat wanneer ik niet annuleer ze in drie termijnen het bedrag van mijn rekening gaan halen!
Ik weet niet waar ze het lef vandaan halen; dit bedrijf doet aan pure oplichterij.
Dit bedrijf is hardleers en onbeschoft naar klanten. Ik ben er helemaal klaar mee.

Esther Anholts

Gewenste oplossing

Ik wil uitgeschreven worden uit het systeem. Ik heb nooit een abonnement gehad bij dit bedrijf en deze wil ik ook nooit meer. Daarnaast blijkt dat het bedrijf over mijn bankrekeningnummer beschikt, die ik nimmer heb gegeven.
Ik wens nimmer meer iets van dit bedrijf te horen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zjubi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen