Klacht Zjubi: Ze jatten en doen alsof ik hoor te betalen.

Klachtnummer
# 46509
Gebruiker
Roxanne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar werd ik gebeld voor een aanbieding, helaas ben ik hierin gestonken, vervolgens ontving ik niets maar moest wel betalen.
Na 20 keer bellen om af te zeggen omdat ik het maar een vreemde organisatie vond, kreeg ik de hotel jaar kaart toegestuurd en een brief met boete omdat ik nog niet had betaald.

Nu een jaar nadat ik heb afgezegd, beginnen ze opnieuw alsof ik die 20 telefoontjes nooit gevoerd heb.

Nu hun te bellen, omdat ze mij een mail stuurde omdat ik niet reageerde op hun brieven, nooit gehad. Ik krijg een boete van 500 euro als ik ze nu niet voor de 14 e betaal....

Heb gemaild en gebeld, maar de telefoniste zei dat ze pas kon helpen als ik betaalde...


Wat ik dus niet van plan ben.


Wat nu?

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze mij met rust laten. Zonder dat er. Nu nog iets gaat gebeuren. En dat wil ik zwart op wit!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zjubi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen