Klacht Zjubi: Zjubi stuurt deurwaarder? Ik heb NOOIT gebruik gemaakt van ze!

Klachtnummer
# 49102
Gebruiker
Lang
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een brief van RYND BV ontvangen dat ik een betaling moet doen van 153,95 aan Zjubi!

Ik ken ze helemaal niet en heb dat toegelicht aan RYAND BV maar ik moet met Zjubi zelf contact opnemen, dus zo gezegd zo gedaan.
Ik heb meerdere malen gebeld met 0900-7770039 maar er wordt NIET OPGENOMEN en hoor constant dat er 1 gesprek voor me is! Heb uren lang hun proberen te bereiken en ik word niet te woord gestaan en op het einde wordt het gesprek verbroken!
Zijn hun OPLICHTERS???
Wie kan mij hierin helpen???

Mvg,
J.Lang uit Ede

Gewenste oplossing

Dat Zjubi onmiddelijk de deurwaarder belt en doorgeeft dat ik nooit een aanvraag heb gedaan voor een Hotelpas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zjubi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zjubi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen