Klacht Zoeken.nu: Zoeken.nu reageert nergens op

dekleineoele

Ik heb een bedrijfsprofiel op bedrijvengids zoeken.nu. Het is een gratis vermelding. http://www.zoeken.nu/1297088/bedrijf/huisje-de-kleine-oele.html Hierop kunnen mensen recensies schrijven over je bedrijf. Enige tijd geleden hebben we gehad dat een mevrouw door een misverstand ons een slechte recensie schreef. Na contact beide zoeken.nu aangeschreven Geen enkele respons van zoeken.nu. Nu heb ik iets veel ergers: Een NEPRECENSIE. Iemand geeft drie maal het cijfer 1 en beweert eerder weg te zijn gegaan omdat ons huisje vies was en zij bot vingen bij mij. Deze situatie heeft zich NIET voorgedaan, we hebben ook niemand gehad met deze naam. Dus dringend weer gemaild aan zoeken.nu, dit was toch al te gek, dat iedereen maar zoiets zomaar kan schrijven en er geen aanpassingsmogelijkheid is. Weer GEEN ENKELE respons. Maar het ergste: Het hele profiel valt ook niet te wissen! Als je het probeert krijg je een bericht dat je een link daarvoor krijgt, maar die blijft uit! Help!

Ik wil dat zoeken.nu contact met mij opneemt of de laatste recensie die niets met een werkelijke beoordeling te maken heeft verwijdert. Desnoods het hele profiel weg, dit berokkent mij schade Wij waren blij en zuinig op al onze goede recensies en dit is zo oneerlijk. Zoeken.nu heeft blijkbaar alleen maar belangstelling voor betalende klanten, maar dit is geen aanbeveling voor een abonnement! Ze plaatsen een plaatje van een 'klantenservice' met medewerkers met headset maar zijn niet eens telefonisch bereikbaar! Waarom antwoorden ze gewoon niet?

Wij vinden dat Zoeken.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zoeken.nu?