Klacht Zofris: Schade aan gevel beplating na reiniging door officieel bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366551
Gebruiker
Jolanda1967
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het reiniging van de gevel beplating aan voor-, achter--en zijgevel van de woning is er aan de buitenzijde fikse schade ontstaan als ook waterschade aan de binnenzijde van de dakopbouw. Na herhaaldelijk kontakt van mijn kant, weigert meneer elke medewerking. Want zoals letterlijk geciteerd "het is maar een stukje hout" en mijn "gekwats over die gevel"
Wacht al 6 weken op een expert van zijn kant. Wordt vanalles beloofd maar er komnt niets.

De oplossing

Expert van zijn kant voor bepalen schade en vergoeding schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zofris hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jolanda1967
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen reactie ontvangen, zoals verwacht. Dan maar officieel aansprakelijk stellen nu.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zofris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen