Klacht Zon advies Nederland: Zon Advies Nederland blijft in gebreke en komt afspraken niet na

Gebruiker1669456020

Na het contact met de vertegenwoordiger, wat prima verliep, werden wij continu verrast met het niet communiceren, afzeggen dan wel niet nakomen van gemaakte afspraken door Zon Advies Nederland.
Met het schouwen zijn ze niet op het dak geweest en na een opmerking hierover werd gezegd dat dit ook helemaal niet hoefde.
De uiteindelijke datum van plaatsen, na meermalen afgezegd, of gewoon niet komen opdagen, kwam Zon Advies Nederland erachter dat het dak (bitumen) toch verstevigd diende te worden. Uiteindelijk maar de kosten gedeeld. (Zou met goed schouwen aan het licht zijn gekomen....) Nu blijkt dat de hele installatie niet geheel op ons dak ligt maar ook voor een deel op het dak van de buren.

Zon Advies Nederland hebben wij een ingebrekestelling gemaild na meermalen getracht contact te krijgen per telefoon. Hierop werd gereageerd dat het ons probleem was want wij hebben getekend voor oplevering. Of het overnameprotocol getekend.? Deze overnameprotocol opgevraagd maar geen gehoor.
Wij vinden dat Zon Advies Nederland als expert en gerenomeerd bedrijf dit moet oplossen.

Wij willen dat Zon Advies Nederland over de brug moet komen met een oplossing. Of akkoord gaat met het betalen van een factuur van een ander bedrijf dat de installatie moet gaan aanpassen

Wij vinden dat Zon advies Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zon advies Nederland?