Klacht ZON-IQ: Defect wifi kit

Klachtnummer
# 169961
Gebruiker
anno
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Consumentenbond en Vereniging eigen huis
zijn 22 Oktober 2015 bij ons zonnepanelen geplaatst
Daarna de omvormer Omniksol -3.Ok-TL2 geplaatst
De gegevens via de computer doorgegeven en dat alles goed verliep
Alle gegevens kon je waarnemen op je smartphone tot 6 weken terug had ik geen ontvangst meer.
Gebeld met Zon-IQ en wij hebben telefonisch het traject doorlopen alles gereset maar geen resultaat daarna zou hij de leverancier bellen die kwam met de suggestie dat er wel eens een poort van de Experiabox V8 van kpn geblokkeerd kon zijn of ik dat met KPN op kon lossen maar KPN wilde daar niet aan meewerken zo heb ik menigmaal gebeld mailtjes gestuurd maar er wordt niet meer op gereageerd.
Daarom doe ik beroep op de Consumentenbond
(Ik heb aangeven dat ik de Consumentenbond zou informeren)

De oplossing

Een nieuwe printerplaat of een monteur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ZON-IQ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ZON-IQ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen