Klacht ZON-IQ: ernergiedashboard werkt niet meer en willen ze niet meer maken.

Klachtnummer
# 192133
Gebruiker
zon gebruiker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

plus minus vier weken geleden is door een stroomstoring mijn apparatuur defect gegaan van het energie dashboard. na de eerste melding wordt aangegeven dat ik deze moet resetten en dan werkt het wel weer. helaas lukt het niet met een reset. na de volgende melding en gelijk na het indienen van een klacht kom ik in contact met de klachten afdeling en daar wordt mij kenbaar gemaakt dat ze stoppen met het dashboard en dat toon wordt aangeboden (die ik dan zelf moet betalen). terwijl ik een contract hebt met zon IQ voor tien jaar. mijn vraag is kan dat zomaar? en wat kan ik doen?

De oplossing

een werkten systeem waar ik recht ophebt zonder extra kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ZON-IQ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ZON-IQ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen