Klacht ZON-IQ: herstel toegankelijkheid inzage opbrengst zonnepanelen

Klachtnummer
# 432163
Gebruiker
Joh2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste mensen
Ik heb niet zozeer een klacht. In 2015 hebben jullie bij mij 18 panelen geplaatst en die werken prima. ik kon het resultaat lezen op mijn iPad, maar heb een inbraak gehad waarbij mijn mailadres hans. t.a.knape@gmail.com is komen te vervallen. Ik kan de opbrengst van mijn panelen nu niet meer volgen.
Kunt u mij helpen om dat te herstellen? joh.knape2@gmail.com

De oplossing

Zie boven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ZON-IQ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ZON-IQ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen