Klacht ZON-IQ: plaatsing panelen en afhandeling

Klachtnummer
# 145099
Gebruiker
scaffie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

pas om 10.30 kwamen de monteurs doordat het later werd moest alles snel en door de harde wind hebben we nog geholpen alle panelen binnen door te sjouwen hebben ze zelfs koffie en een lekker vers broodje vis gegeven
pannen niet goed teruggelegd gevolg lekkage we hadden sterk het idee dat het kwam omdat het te laat werd en de omvormer niet goed aangesloten (hoorden we later achteraf)totaal geen uitleg gegeven over uit lezen pc(werkt nog steeds niet)
zijn later wel monteurs teruggeweest om pannen beter te leggen en moesten zelfs voor derde maal komen omdat er een beugel tekort was gemonteerd.(omdat wij op vakantie gingen kort na eerste montage moest onze zoon bij herstellen thuis wezen) wij hebben niets meer gehoord alleen aanmaningen gehad over factuur via e mail terwijl wij doorgegeven hadden via mail dat we na de vakantie zouden afrekenen ook geen bericht terug gehad.
zeer ontevreden achteraf beter bij concurrent kunnen gaan was goedkoper ook

De oplossing

dat er nog een keer goed gekeken word naar de panelen en duidelijk uitleg word gegeven over het aansluiten /uitlezen via de pc

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ZON-IQ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ZON-IQ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen