Klacht ZON-IQ: slechte ervaringen

Klachtnummer
# 136529
Gebruiker
kasje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

- verkeerd geplaatste zonnepanelen in hun tekening
- moeizame communicatie
- zelf een goede tekening gemaakt en opgestuurd
- installatieteam kwam met toch met oude tekening en daarvoor geschikte materialen
- nieuwe afspraak dus, voorwerk dmv al aanwezige aparte groep al gedaan dus eenvoudige installatie ( binnen 2 uur )
- elk minder werk wordt genegeerd , elk meerwerk wordt buitensporig gefactureerd

De oplossing

Niet in rekening brengen van het meerwerk, ik heb Zon-IQ veel kosten van verkeerd plaatsen bespaard en zelf veel werk moeten doen ( aangeboden korting was verwaarloosbaar )

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ZON-IQ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ZON-IQ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen