Klacht ZON-IQ: Terug betaling

Klachtnummer
# 80586
Gebruiker
D1nger13
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 juli 2014 eerste betaling €467,93 gedaan .volgens belofte zouden binnen 4 weken zonnecellen geplaatst worden. Uiteindelijk werd er een afspraakgemaakt voor 1 september 2014. Op deze dag werd de afspraak diverse keren gewijzigd. Uiteindelijk kwam er om 16.15 uur een ploeg om het karwei te klaren. De installateur vond de door mij genoemde plaatsen voor de omvormer niet geschikt. Ook zouden er te weinig groepen zijn om alles aan te sluiten. Ze zijn daarna vertrokken met de mededeling dat er iemand langs zou komen om te schouwen. op 3 sept een tel gesprek gehad met Zon IQ waarin mij belooft werd dat er de zelfde middag contact werd opgenomen door de installateur. op 5 sept om 15.45 nog niets vernomen waarna ik gebeld heb met Zon IQ en mijn contract heb ontbonden. Dit heb ik per mail bevestigd.
ook heb ik het verzoek ingediend om de door mij gedane betaling terug te storten op mijn rekening. Op 2 Oktober een creditnota ontvangen . Tot op heden nog niet gestort.

De oplossing

het verschuldigde bedrag direct storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ZON-IQ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ZON-IQ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen