Klacht Zondag Solar: Geen service.

Henk B

Geen opbrengst meer van 10 zonnepanelen. Geïnstalleerd op 17-7-2013. De 0mvormer is compleet buiten werking. Er is geen contact mogelijk met het bedrijf, niet op de website. niet via E-mail of telefoon.

Kosten vergoeding als een ander bedrijf het oplost.

Zondag Solar
    Geachte heer/mevrouw Boes,

ZonneFlex neemt de service over van Zondag Solar. Graag willen wij u helpen met uw vraag.
    Wat kunnen wij voor u betekenen?
    Helaas hebben wij geen toegang tot de mail van Zondag Solar – dus mocht de klacht nog niet zijn opgelost stuur uw e-mail/vraag aub door naar info@zonneflex.nl (met de factuur/ foto van zilveren plaatje van de omvormer) dan kunnen wij voor u aan de slag gaan.
    Op de website van Zondag Solar staat sinds 31-7-2017 ons telefoonnummer 085 - 27 32 246 .

Met zonnige groeten,
    Gonny de Wit (Kantoor)
    ZonneFlex
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Zondag Solar
    Geachte heer Boes, beste Henk,

Dan raad ik ik aan eerst ons (info@zonneflex.nl) een mail te sturen met hetgeen u hier zojuist heeft geplaatst - dan kunnen wij kijken of wij dit bij Zondag Solar onder de aandacht kunnen brengen. Maak van alle mails die u gestuurd heeft een Word document - ook van de klanten hier in KlachtenKompas en doe dat als bijlage bij de mail. Een kopie of foto van de betaalde factuur aan SunCatch ook graag in de mail.

Met zonnige groeten,
    Gonny de Wit (Kantoor)
    ZonneFlex

Ook een klacht indienen over Zondag Solar?