Opgelost door Zondag Solar: Gemaakte afspraken niet nakomen.

JBO

Met Zondag Solar dachten wij een goede afspraak te hebben gemaakt met plaatsen van panelen. Daarbij kan ik kort en krachtig zijn , niet één afspraak is goed verlopen. Dan heb ik het over tijdstip van plaatsen, gebruik materialen en montage team. Gebruik materiaal was afgesproken, stevige RVS beugels ivm het windgebied. Hiervoor zijn ze drie maal geweest met foutieve beugels. Uiteindelijk kwam naar voren dat dit niet kon. Hierin geschikt met de opmerking dat we in een windrijk gebied zitten. Nu na diverse pogingen liggen de panelen met aluminium beugels op het dak en staan nog steeds te klapperen door de wind. Daarbij is tevens geconstateerd ( dit op mijn verzoek) dat van de 11 panelen 6 foutief waren aangesloten, derving opbrengst. Kortom, ik heb spijt van deze hele transactie en hoop op een proffesionele houding van zondag om dit goed af te handelen. Alleen weet ik niet waar ik deze hoop vandaar moet halen. Tot nu toe ben ik diegene waar telkens de input van moet komen

Dat binnen een week de panelen dusdanig zijn geplaatst dat deze niet meer liggen te klapperen door de harde wind. De opgelopen derving etc. door foutief plaatsen/aansluiten panelen laat ik aan Zondag Solar over "ik blijf vertrouwen in eerlijk en oprechtheid". Maar hoop alleen dat ze nu bellen met een gepaste oplossing.

Zondag Solar is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

JBO
    Zondag solar heeft inmiddels een terugkoppeling gegeven dat ze mijn klacht serieus nemen en zullen alle zaken binnenkort oppakken.
    JBO
    het is te hopen dat e.e.a. nu wel goed wordt opgepakt.

JBO

Ook een klacht indienen over Zondag Solar?