Opgelost door Zondag Solar: İk wil graag een oplossing

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 273717
Gebruiker
M.esmer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De zonepanelen werken niet meer.
Ik heb de storing aan de klantenservice door gegeven.
Ze hebben nog niemand opgestuurd voor de oplossing. İk heb gebeld maar dat helpt niet.
İk heb de zonepanelen 4 jaar.
Heb 10 jaar garantie.
Met vriendelijke groeten.
M.esmer

De oplossing

Ik wil graag dat de storing opgelost hebben.
Ze maken 2 maanden geen elektrisch meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zondag Solar is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.esmer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb wel reactie gehad van de zoneflex BV. Ze hebben een monteur opgestuurd op 9 november. De monteur heeft een andere omvormer gezet. Hij doet het wel. Hij zij dat de oorzaak aan de kabelsverbinding ligt . de kabels zijn niet goed vast aan elkaar gezet in juli 2013. Dat was hun fout De monteur heeft aan de zoneflex BV gebelt voor de oplossing. Hij vroeg als hij de kabels goed mag verbinden. Maar zoneflex BV zei dat het te duur was. Hij mocht het niet doen. Dat vind ik oneerlijk van de zoneflex.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Zondag Solar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen