Opgelost door Zondag Solar: slechte service

Timmer

wij wachten nu al bijna 3 weken op een nieuwe Delta 5.0 omvormer. Voordat de monteur kwam kijken hebben we ook al bijna 3 weken moeten wachten. Als we bellen wordt er beloofd dat wij dezelfde dag teruggebeld worden met een antwoord, of per mail. Inmiddels al weer 4x gebeld waarna we dezelfde belofte kregen, maar nog steeds geen antwoord. Op onze mail wordt ook niet gereageerd. Dit is de 2e keer dat we dit meemaken. Bij levering april dit jaar bleek ook de omvormer defect te zijn. Een maand later was het eindelijk opgelost. De belofte van de vertegenwoordiger om na plaatsing langs te komen om te zien of alles in orde was is niet nagekomen. We wachten nog steeds. Ook op uitleg. Wij zijn zeer teleurgesteld!

vervanging omvormer binnen een week
beloftes nakomen en terugbellen

Zondag Solar is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Timmer
    Na nog een aantal telefoontjes is afgelopen vrijdag de omvormer vervangen. Wij zijn tevreden over de monteur. Hij kwam op de zondagmiddag nog een laatste probleem oplossen. Jammer dat het allemaal zolang heeft geduurd! Was niet nodig geweest. Uiteindelijk is na 7 weken het probleem opgelost.

Timmer

Ook een klacht indienen over Zondag Solar?