Opgelost door Zondag Solar: zondag solar is totaal onbereikbaar

content Opgelost
M.W. Elsing

Sinds 3 jaar zonnepanelen echter laatste jaar totaal geen opbrengst. Gemaild en gebeld, diverse keren echter telefoon wordt niet opgenomen en op mail wordt niet gereageerd. Komt zeer onbetrouwbaar over, bestaat deze firma nog wel?

Contact opnemen en servicemonteur langssturen om probleem op te lossen

M.W. Elsing
    Inmiddels blijkt de service van Zondag Solar overgenomen te zijn door een ander bedrijf, Practcomfort, en die lijken welwillend te zijn om de klacht oo te gaan lossen. Er is een nieuwe omvormer besteld. Het is dus afwachten hoe dit verder verloopt. Zondag Solar zelf reageert echt nergens op, dus wees voorzichtig.
    Zondag Solar
    Geachte heer Elsing,

ZonneFlex neemt de service over van Zondag Solar. Volgens mij is uw klacht nu verholpen toch. Werkt alles naar behoren?

Helaas hebben wij geen toegang tot de mail van Zondag Solar – dus stuur uw e-mail/vraag aub door naar info@zonneflex.nl
    Op de website van Zondag Solar staat sinds 31-7-2017 ons telefoonnummer 085 - 27 32 246 .

Met zonnige groeten,
    Gonny de Wit (Kantoor)
    ZonneFlex

Beste Gonny
    uiteindelijk heeft eea lang geduurd maar is wel eea naar behoren opgelost gelukkig. De defecte omvormer is meegenomen en een nieuwe is geplaatst. Alles viel binnen de garantietermijn maar het heeft een hele tijd geduurd voordat het werd opgepakt. Zondag Solar is wat mij betreft haar verplichtingen niet nagekomen, Zonneflex gelukkig uiteindelijk goed opgepakt.

M.W. Elsing

Ook een klacht indienen over Zondag Solar?