Klacht Zondag Solar: Zondag solar onbereikbaar bij storing systeem

Klachtnummer
# 267389
Gebruiker
V.J.J. Dijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na 2 jaar en 1 maand na plaatsen gaat 1 home plug van het systeem kapot, zodat ik niet meer via het internet de prestaties van mijn zonnepanelen kan volgen. Zondag Solar is niet per telefoon bereikbaar en heeft niet op mijn mail gereageerd.

De oplossing

Het komen plaatsen van een nieuwe home plug set. Of mij er zelf een laten kopen en plaatsen en vervolgens de aanschafprijs naar mijn overmaken.

2 reacties

  1. Auteur
    V.J.J. Dijk
    Datum
    helaas nog niets van Zondag solar vernomen.
    Lijken hun reputatie waar te maken.
  2. Auteur
    Zondag Solar
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Dijk,

    ZonneFlex neemt de service over van Zondag Solar. Graag willen wij u helpen met uw vraag.
    Wat kunnen wij voor u betekenen? Is de klacht op opgelost?
    Zo nee, stuur ons een foto van de home plug set dan kunnen wij zien wat geleverd is en onderzoeken hoe wij dit kunnen oplossen.

    Helaas hebben wij geen toegang tot de mail van Zondag Solar – dus stuur uw e-mail/vraag aub door naar info@zonneflex.nl
    Op de website van Zondag Solar staat sinds 31-7-2017 ons telefoonnummer 085 - 27 32 246 .

    Met zonnige groeten,
    Gonny de Wit (Kantoor)
    ZonneFlex

Ook een klacht indienen over Zondag Solar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen