Opgelost door Zondag Solar: Zonnepanelen wekken geen energie op.

content Opgelost
J. Koopman

De door zondag solar in 2013 geplaatste zonnepanelen wekken geen energie meer op.
De converter geeft de melding AC delay failure.

Zondag is onbereikbaar.

Zo spoedig mogelijk er voor zorgen dat de panelen weer energie opwekken.

J. Koopman

op 30 mei nog steeds geen reactie van zondag solar!!!

J. Koopman
    Ik vind het onbegrijpelijk dat een bedrijf die bij de verkoop van zonnepanelen zoveel energie steekt in de verkoop maar bij problemen je volledig letterlijk en figuurlijk in de kou wordt gezet. De manier waarop je dan wordt behandeld of beter gezegd niet wordt behandeld is gewoon onbeschoft. Als er om een of andere reden geen ondersteuning kan worden gegeven laat dat dan gewoon weten zodat er naar een andere oplossing kan worden gezocht. Ondertussen loop ik al 3 weken energie oplevering mis. Bedankt Zondag Solar, Bedankt [naam verwijderd door moderator], Succes met de volgende oplichting!
    Zondag Solar
    Geachte heer/mevrouw Koopman,

ZonneFlex neemt de service over van Zondag Solar. Graag willen wij u helpen met uw vraag.
    Wat kunnen wij voor u betekenen? Is de klacht al verholpen ?

Zo nee, stuur ons de factuur, want die hebben wij nog niet van Zondag Solar ontvangen en een foto van het zilveren plaatje aan de zijkant van de omvormer (met daarop het serienummer) dan kunnen wij veelal met deze gegevens de vervanging gaan regelen.

Helaas hebben wij geen toegang tot de mail van Zondag Solar – dus stuur uw e-mail/vraag aub door naar info@zonneflex.nl
    Op de website van Zondag Solar staat sinds 31-7-2017 ons telefoonnummer 085 - 27 32 246 .

Met zonnige groeten,
    Gonny de Wit (Kantoor)
    ZonneFlex
    J. Koopman
    Nadat Zondag Solar geen reactie had gegeven heb ik contact opgenomen met de leverancier van de converter, Delta Systems. Omdat er nog garantie op de converter zat hebben ze mij een nieuwe converter toegestuurd. Deze heb ik aan laten sluiten door een erkend installateur. Delta systems heeft vervolgens de installatie kosten vergoed.

J. Koopman
De firma Zonneflex heeft de service van Zondag Solar overgenomen.

Ook een klacht indienen over Zondag Solar?