Klacht Zonnebrillenworld.nl: ik heb nooit een product ontvangen en ik ben al maanden bezig(juli 2019) om het op te lossen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 402940
Gebruiker
ilhan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 25 juni een zonnebril besteld bij zonnebrillenwold.nl alleen dit product is nooit aangekomen. ik heb lang moeten wachten en ben er achter gekomen dat mijn pakket is terug gestuurd naar china waar het vandaan kwam. het duurt ongeveer 12 weken vanaf verzending(toegestuurd op 12 juli) tot het pakket terug is bij de oorsprong. ik heb contact gehad met de klantenservice en ik moest in de meeste gevalle meerere weken wachten op antwoord. ze hebben mij niet geholpen in welke manier dan ook en ik ben erg pissig omdat ik nu geen contact meer kan leggen met het bedrijf. kunnen jullie mij helpen?

De oplossing

ik wil graag mijn geld terug wat ik voor dit product heb betaald(€29.95).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zonnebrillenworld.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ilhan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zonnebrillenworld.nl heeft geen contact met mij gehad in welke vorm dan ook en ik ben zeer ontevreden met hun. ik heb wel de link naar de pagina van hun KvK https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=74251910&start=0&site=kvk2014 en een mobiel nummer dat bij zonnebrillenworld hoort maar daar heb ik zelf ook niks te pakken kunnen krijgen 06 23508427 gevonden van Dhr. Jorge Miguel
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zonnebrillenworld.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen