Klacht Zonnebrillenworld.nl: ik heb nooit een product ontvangen en ik ben al maanden bezig(juli 2019) om het op te lossen

sad Niet opgelost
ilhan

ik heb op 25 juni een zonnebril besteld bij zonnebrillenwold.nl alleen dit product is nooit aangekomen. ik heb lang moeten wachten en ben er achter gekomen dat mijn pakket is terug gestuurd naar china waar het vandaan kwam. het duurt ongeveer 12 weken vanaf verzending(toegestuurd op 12 juli) tot het pakket terug is bij de oorsprong. ik heb contact gehad met de klantenservice en ik moest in de meeste gevalle meerere weken wachten op antwoord. ze hebben mij niet geholpen in welke manier dan ook en ik ben erg pissig omdat ik nu geen contact meer kan leggen met het bedrijf. kunnen jullie mij helpen?

ik wil graag mijn geld terug wat ik voor dit product heb betaald(€29.95).

Wij vinden dat Zonnebrillenworld.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

ilhan
Zonnebrillenworld.nl heeft geen contact met mij gehad in welke vorm dan ook en ik ben zeer ontevreden met hun. ik heb wel de link naar de pagina van hun KvK https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=74251910&start=0&site=kvk2014 en een mobiel nummer dat bij zonnebrillenworld hoort maar daar heb ik zelf ook niks te pakken kunnen krijgen 06 23508427 gevonden van Dhr. Jorge Miguel

Ook een klacht indienen over Zonnebrillenworld.nl?