Wij vinden dat Zonnekeus B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Zonnekeus B.V.: Zonnekeus - zeer slechte service (geen service)
Details
Klacht
Wij proberen als sinds medio april 2022 in contact te komen met Zonnekeus. Met uitzondering dat ik iemand van de administratie heb gesproken. Deze persoon zou ook een melding maken voor de afdeling support maar tot nu toe hebben wij geen enkele reactie ontvangen. Contact gezonden via website, e-mails, voicemails, etc.. Ook hun bewering dat er binnen 72 uur wordt gereageerd op een storing is niet juist.Gewenste oplossing
Ons probleem oplost of ons in contact brengt met een bedrijf dat ons probleem kan oplossen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.