Opgelost door zonnepartner: AEG omvormer besteld en betaald maarniet opgestuurd gekregen

Rob

Order #100000002 geplaatst 7 mei 2013 . Product is op voorraad maar wordt niet afgestuurd. Bij een ander zonne paneel bedrijf ook onderdelen besteld en zijn allang binnen. Ze zeggen er geen tijd voor te hebben en te druk te zijn met installeren.
Daarbij is 444,- verrekend terwijl nu op de website 420,48 staat. Ik heb met zonnepartner contact opgenomen. Zij hebben mij een offerte toe gestuurd met 55 euro transport kosten op de web site staat 5 euro verzend kosten. Zij vertelde mij dat er toen een foutje op de website stond.
toen:

Verzending en afhandeling (Flat Rate - Fixed) € 35,00

BTW
€ 72,98
Eindtotaal € 420,48

De omvormer toesturen op maandag 13-05-2013. niet meer niet minder.

zonnepartner is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Rob
    zonnepartner heeft mij van ochtend benaderd voor dat zij wisten dat ik de klacht heb geplaatst. Zij kunnen de omvormer niet eerder leveren dan vrijdag as. Ik heb de omvormer eerder nodig voor installatie. Zij zeggen het bedrag te zullen terug storten.
    Rob
    Zonnepartner heeft de klacht zeer correct en snel opgelost.
    Dank voor de oplossing

Rob

Ook een klacht indienen over zonnepartner?