Opgelost door Zonneplan: bijna 2 weken verder en nog steeds geen stroom, service is echt waardeloos.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 443306
Gebruiker
JJH Heyman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na defecte omvormer nu probleem met de optimizers alsook de panelen. Volgens de monteur (zzp-er zonneplan installeert niet zelf) moet alles van het dak. Gevold haarscheurtjes en dik rendement verlies. Komen ze (na mijn dreig telefoon) op de lijn met een afspraak weer dik anderhalve week later. Ben het echt beu. Wil het liefst overstappen op een andere leverancier. Belofte om negatieve recensies weg te halen levert dus helemaal niets op.

De oplossing

Dat alles fatsoenlijk werkt, en men meteen zorgt voor goede monteurs langsturen en niet dan die firma en dan weer een andere. Ook mijn gemiste zonne-uren EN langere garantie zeker gezien rendement verlies.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zonneplan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJH Heyman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk is de oorzaak (na een brandje dat weer wel) gevonden en had te maken met een slechte aansluiting op de omvormer. Deze is (moet wel vaak zelf bellen) wederom vervangen en de oorzaak is weggenomen. Uiteindelijk bied zonneplan wel een mooie compensatie aan, en de toekomst uitwijst dat er toch nog problemen zijn mag ik wederom in contact treden met hun.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Zonneplan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen