Opgelost door Zonnet: blokkade van e-mail account

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 625682
Gebruiker
gorredijk#henk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

mijn account was/is geblokkeerd. om het te heractiveren moest ik 54 euro over maken. nu heb ik bericht gehad dat mijn account geactiveerd is maar ik kan hem niet openen. Hiervoor moet ik een wachtwoord hebben welke naar mijn e-mail wordt verstuurd waar ik niet bij kan. Ik probeer inmiddels 2 weken contact te krijgen om het probleem op te lossen maar helaas geen contact mogelijk.

Gewenste oplossing

contact opnemen op het probleem op te lossen
Geboden oplossing
na 25 x mail over en weer eindelijk een wachtwoord gekregen, Ik kan dit wachtwoord helaas niet in mijn eigen wachtwoord wijzigen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    gorredijk#henk
    Datum
    helaas ondanks diverse pogingen van mijn kant is mijn probleem nog steeds niet opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen