Klacht Zonnet: Egoisme, ze kunnen er nu af en dan moet dat zo snel mogelijk.

Zonnet

Na ruim 25 jaar moet ik ineens gaan betalen om mijn mailadres te mogen houden. Indertijd met Versatel was het na overname door Tele2 afgelopen maar kregen we ruim de tijd, het mailadres van zonnet.nl wordt na wel 6 weken verwijderd tenzij je gaat betalen. Terwijl Tele2 het domein van Zonnet.nl al zeer lange tijd in beheer heeft, rechten eindelijk afgelopen???
Dan nog, je kunt mensen wel fatsoenlijk waarschuwen en ze niet gelijk een rekening onder de neus douwen.

Geef de bezitters van een mailadres bij zonnet.nl wat meer tijd. Heb een beetje fatsoen!

Geachte heer of mevrouw Jol,

U kunt uw supportvraag indienen via support@zonnet.nl of via https://www.zonnet.nl/support. Alleen op deze wijze kunnen wij u echt goed en volledig helpen.

U heeft vanaf vandaag nog ruim 5 weken de tijd om iets te ondernemen of uw e-mail ergens anders onder te brengen mocht u dat willen. U heeft al minstens een half jaar geen betaalde abonnementen meer bij Zonnet en haar voorganger Tele2. U heeft blijkbaar al vanaf het eerste begin een gratis e-mailadres, helaas kunnen wij de gratis dienst niet veel langer handhaven en daarvoor vragen wij u en geringe bijdrage van € 0,50 per maand, te betalen per jaar vooruit.

Met zonnige groet,

Mark de Wildt
    Afdeling Support

Ook een klacht indienen over Zonnet?