Opgelost door Zonnet: Gebruik van Herroepingsrecht niet mogelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 533709
Gebruiker
Nol
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij zonnet kan je geen gebruik maken van heroepingsrecht als je een domeinnaam hebt.
Die domeinnaam moet je pakken anders kan je niet verder bestellen, dit is een manier van dwaling

De oplossing

Gebruik kunnen maken van heroepingsrecht, en dat de bestaande e-mailadressen wat geblokkeerd zijn van Tele2 weer gratis actief worden . Bij overname neem je ook de bestaande afgesloten contracten van klanten over en laat ze niet betalen voor extra mailadressen wat al jaren in gebruik zijn

1 reactie

  1. Auteur
    Nol
    Datum
    Waardeloos bedrijf,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk goed geholpen door helpdesk
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen