Klacht Zonnet: Geen reactie helpdesk en geen oplossing in te loggen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 482037
Gebruiker
Email#zonnet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen reactie op berichten aan helpdesk. Inmiddels drie berichten gestuurd, maar tot op heden geen reactie. Kan niet inloggen op het control panel en niet in mijn mailbox. Op 17 september heb ik een betaling gedaan voor de door Zonnet te leveren diensten.

De oplossing

Dat ze mij bellen om het probleem op te lossen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Email#zonnet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zijn tenminste 3 berichten naar de support-afdeling gestuurd en alleen het laatste bericht is gelezen. Als ze geen telefonische support hebben dan is het niet logisch dat ze bij klachten ook het telefoonnummer willen hebben. Dan wekken ze de indruk dat ze er iets mee doen. In principe krijg ik dus op geen enkele wijze support. Per mail werkt niet, want ik kan niet in mijn mailbox...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen