Klacht Zonnet: Geen toegang meer tot emailaccount ondanks betaling

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 532718
Gebruiker
Gebruiker1613558271
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds overname van zonnet door InterNLnet B.V. en ik heb betaald voor dit account, geen toegang en dus geen inzage meer in mijn mailbox.
Meerdere malen contactformulier ingevuld, gebeld met nummer dat op KvK staat; geen antwoord!

De oplossing

Ik wil toegang tot mijn account, waar ik voor betaal.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1613558271
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog totaal geen reactie gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen