Klacht Zonnet: geen toegang tot betaalde e-mail adres van zonnet/tele2

Klachtnummer
# 531753
Gebruiker
Kroonprins
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had een tele2 e-mail adres. In het najaar van 2020 is dit door zonnet over genomen. Hierdoor heb ik sinds januari geen toegang meer tot mijn e-mail adres.
Ik heb in de loop van de tijd 15 euro moeten betalen om hier toegang tot te houden. Desondanks geen toegang. Ik wil weer toegang.

De oplossing

ik wil weer toegang tot mijn oude e-mail adres zodat ik mijn zaken kan regelen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen